بهترین سایت فروش کفش و کتونی

بهترین سایت فروش کفش

حتما شنیدین که پا، قلب دوم انسان است؛ بنابراین انتخاب کفش بسیار مهم است. بعضی ها دوست دارند که به صورت اینترنتی کفش خود را انتخاب کنند و در این مقاله قصد داریم بهترین سایت فروش کفش را برای خرید اینترنتی کفش به شما عزیزان معرفی کنیم.

انتخاب کفش باید براساس چند عامل باشد تا از پاهای شما در برابر آسیب محافظت کند و در هنگام راه رفتن هم احساس راحتی کنید. موقعیت و فصلی که می خواهید از کفش استفاده کنید، یکی از مهمترین ملاحظات، هنگام انتخاب یک جفت کفش است مثلا کفش های کتانی معمولا برای فعالیت های ورزشی یا پیاده روی استفاده می شوند یا بوت ها و نیم بوت ها در فصل سرما استفاده می شوند.

مقاله مرتبط: در هنگام خرید کتونی اورجینال به چه نکاتی توجه کنیم؟

در شرایط امروزی که اکثر خریدها (از لباس گرفته تا وسایل خانه و خودرو) به صورت آنلاین انجام می شود، می توانید کفش های مورد علاقه خود را به صورت آنلاین از فروشگاه های کیف و کفش دلخواه خود سفارش دهید و تهیه کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید یک جفت کفش را از یک فروشگاه اینترنتی خرید کنید، مرورگر خود را باز می کنید و خرید کفش اورجینال را در گوگل تایپ می کنید. سایت های زیادی هستند که در گوگل به شما معرفی می کند اما این زیاد بودن سایت ها، باعث گیج شدن می شود که کدام یک از آن ها معتبرتر و بهتر است و چند سوال در ذهنتان ممکن است ایجاد شود؛ مثلا اگر کفش را خریدم و سایز آن مشکل داشت چی؟ یا از کجا مطمئن شوم که کفش اورجینال است؟

مقاله مرتبط: تکنیک های تشخیص کتونی اورجینال از کتونی فیک

راهنمای سایز کفش | راهنمای سایز پا

اکثر سایت های فروش آنلاین کفش، دارای راهنمای سایز پا هستند تا به شما در انتخاب سایز مناسب کمک کنند. ما در فروشگاه آروسا هم راهنمای سایز را طراحی کردیم که می توانید از آن استفاده کنید تا با خیال راحت به خرید کفش مورد نظرتان بپردازید.

راهنمای سایز کفش و کتونی
راهنمای سایز کفش و کتونی

خرید اینترنتی کفش، کار صحیحی است؟

در حقیقت، خرید آنلاین لباس یا کفش برای اولین بار، ممکن است کمی همراه با استرس باشد؛ چون از دوران بچگی، ما به خریدهای سنتی و حضوری عادت کردیم. از این رو، اگر اولین تجربه خرید آنلاین شما از فروشگاه معتبری باشد، طبیعتا روی خریدهای آینده شما هم تاثیر می گذارد و اعتماد شما را جلب می کند.

پس قدم اول، پیدا کردن سایت معتبر است که ما در این مقاله قصد داریم بهترین سایت فروش کفش را به شما معرفی کنیم. اگر سایت معتبر را پیدا کنید، خیالتان از همه بابت راحت می شود و مطمئن می شوید که اگر پول کتونی اورجینال را پرداخت کرده باشید، جنس اصل را تحویل می گیرید. بعضی از سایت ها هم امکان مرجوعی کالا را دارند و تضمین مناسب تری برای خرید آنلاین است.

هدف ما از انتشار این مقاله، معرفی سایت های معتبر (بهترین سایت فروش کفش) است تا فرهنگ خرید اینترنتی را بالا ببریم و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا

فکر نمی کنم کسی را پیدا کنید که اسم دیجی کالا را نشنیده باشد یا حداقل یک بار سابقه خرید از بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران را نداشته باشد. اگرچه این فروشگاه اینترنتی اقلامی را در دسته بندی های مختلف ارائه می دهد، برخی از آنها شامل پوشاک و کفش مردانه و زنانه است. امکان بازگرداندن اقلام و اطمینان از اصالت آن ها دو جنبه مثبت این فروشگاه است. دیجی کالا در ایران یک منبع تخصصی برای بررسی و فروش آنلاین محصولات است.

در دیجی کالا چندین دسته محصول از جمله محصولات دیجیتال، لوازم خانگی، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی با تنوعی متمایز ارائه می شود. دیجی کالا با داشتن بخش قابل توجهی از بازار آنلاین کالاهای ایران و طیف گسترده ای از برندهای مختلف، تمام تلاش خود را می کند تا به مشتریان در فرآیند خرید کمک کند و موضعی بی طرفانه در قبال آن ها داشته باشد.

مشتریان و کاربران دیجی کالا، ممکن است و با حق انتخاب زیادی در وب سایت جستجو کنند و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را با یک تصمیم گیری آگاهانه و خریدی با اطمیانان کامل دریافت کنند. مشتریان دیجی کالا همیشه شایسته بهترین گزینه ها و خدمات هستند. دیجی کالا به عنوان یکی از اولین دریافت کنندگان نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک، وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکتی که توسط چندین ارگان و نهاد ذیربط انتخاب شده است، دارای کلیه مجوزهای لازم برای بیشتر فعالیت در این صنعت می باشد.

فروشگاه اینترتی کفش و پوشاک مدیسه

تصور کنید در حال قدم زدن در یک مجتمع تجاری هستید و از امکانات رفاهی متعدد و تماشا کردن به برندهای برتر جهانی و داخلی و محیطی جذاب بهره می‌برید. مدیسه نمونه‌ای از یک مرکز خرید به عنوان فروشگاه اینرنتی است که در آن بهترین محصولات از بهترین برندهای ملی و بین المللی در ایران انتخاب و گردآوری شده است تا بتوانید با کمترین زمان و تلاش ممکن آن ها را مشاهده و مقایسه کنید. و در نهایت با اطمینان داشتن از اصالت محصولات از یک خرید سرگرم کننده و منحصر به فرد لذت ببرید.

یکی از بزرگترین و قابل اعتمادترین مجموعه‌های شرکتی کشورمان که دارای بیش از نیم قرن تجربه است و بزرگترین برندهای خارجی و داخلی ایران را عرضه می‌کند به اعتماد مدیسه پیوند خورده است. با استفاده از زیرساخت‌هایی که مطابق با استانداردهای بین‌المللی است سیستم ما برای توزیع محصول و مراقبت از مشتری، تحویل سریع اقلام و کمک‌های مفید را تضمین می‌کند و یک تجربه خرید آنلاین لذت بخش و به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

چیزهایی که در مدیسه می‌بینید با دقت انتخاب، بسته‌بندی، تحویل و با همان کیفیت و توجه به نمایش در می‌آیند تا همراهی خوش سلیقه برای شما باشند. جزئیات برای ما مهم است بنابراین در دنیای پرسرعتی که در آن زندگی می‌کنیم مدیسه از شما استقبال می‌کند که لحظه‌ای وقت بگذارید درباره برندها و کالاهای برتر و منحصر به فرد بیشتر بدانید و از آنها خرید کنید و در عین حال تجربیات خود و فرزندتان را در نظر داشته باشید.

فروشگاه اینترتی کفش و پوشاک دیجی استایل

پس از موفقیت فروشگاه اینترنتی دیجی کالا، دیجی استایل در زمینه مد، لباس و سبک زندگی تخصصی شد تا همان تجربه لذت بخش را در محیطی متفاوت بازسازی کند.

چرا دیجی استایل؟ گزینه های بسیاری که دنیای مدرن برای افراد در بر آوردن نیازهای روزمره خود از جمله انتخاب و خرید کالاها فراهم می کند، سرعت و دقت این فرآیندها را بهبود می بخشد. با این شرایط جدید، تعداد بسیار کمی از مردم محصولات را بدون مطالعه خریداری می کنند. مشتریان قبل از خرید هر یک از چیزهایی که نیاز دارند گزینه های زیادی دارند، بنابراین به اطلاعات عمیق تری هم نیاز دارند. نیازهای اساسی مشتریان شامل توصیف دقیق ویژگی های هر محصول و دسترسی به اطلاعات دقیق تری است.

توانایی تکنیک های مدرن و هوشمندانه خرید برای ارائه خدمات رضایت بخش به مصرف کنندگان، منجر به افزایش روزانه تعداد افرادی که از خدمات آنلاین استفاده می کنند، شده است.

بانی مد

فروشگاه آنلاین بانی مد در سال 1393 فعالیت خود را در صنعت پوشاک آغاز کرد و از آن زمان تاکنون تلاش های مستمری برای گسترش انواع محصولات و در عین حال مشارکت با برجسته ترین برندهای جهانی (جین وست، ساموئل و کوین، بالنو، جوتی جین)، با کیفیت انجام داده است. اکثر مشتریان راضی هستند و این خود گواه به این معنی است که خط تولید خود را به میزان قابل توجهی گسترش داده است. این رضایت پایه محکمی بر دستیابی به هدف بلند مدت است.

به لطف سال ها حضور موفق در صنعت پوشاک ایران بازاریابی مبتنی بر سلیقه و فرهنگ پوشاک ایرانی و استقبال چشمگیر و مداوم از بهترین محصولات و برندهای نمایش داده شده در فروشگاه های این مجموعه، لباس ها و محصولاتی را که می خواهید به صورت آنلاین هر زمان که می خواهید، از هر کجای کشور می توانید در طول هر ساعت از شب باکمترین انرژی خرید کنید. می توانید با خیال راحت در خانه یا از محل کار خود با استفاده از پیشنهادات فروش مختلف و محصولات دلخواه خود در هر جایی که می خواهید خرید کنید

از زمانی که این شرکت شروع به کار کرد، هزینه پست رایگان همیشه یکی از اصلی ترین خدمات اولیه بانی مد بوده است. ارسال به کل کشور برای تمامی سفارش های بالای 150 هزار تومان کاملا رایگان می باشد و هیچ هزینه اضافی برای ارسال اقلام وجود ندارند. برای سفارش های زیر 150 هزار تومان 9000 تومان به عنوان هزینه ارسال در نظر گرفته می شود.

هدف طراحان و متخصصان بانی مد این است که مشتریان بهترین تجربه خرید ممکن را داشته باشند. جستجوهای ساده محصول، انتخاب گروهی و فیلتر محصول مبتنی بر ویژگی، همگی در دسترس هستند. طبق شرایط مشخص شده، شما هفت روز فرصت دارید تا کالا را تعویض یا به بانی مد برگردانید، بنابراین، می توانید با اطمینان خرید کنید.

می‌توانید برای رفع مشکلات به صورت آنلاین و تلفنی با متخصصان پشتیبانی تماس بگیرید لطفاً در صورت داشتن هرگونه سوال فوراً با تیم پشتیبانی تماس بگیرید.

شیکستون

فروشگاه اینترنتی شیکستون اولین سایت تخصصی مد و خرید اینترنتی مانتو،  لباس و زیورآلات در ایران می‌باشد. جدیدترین اقلام متمایز و جذاب را ارائه می‌دهد و یکی از مزایای آن این است که به شما امکان می‌دهد تا محصولاتی را در حین خرید مانند جواهرات و لباس‌ها را با یکدیگر ست کنید و بررسی و مقایسه کنید. تمام اطلاعات محصول در وب سایت واقعی معتبر و بدون تغییر با بزرگنمایی است.

شیکستون به حداکثر رساندن رضایت مشتری نه به عنوان یک شعار بلکه به عنوان یک ارزش اصلی می‌نگرد و همه کارکنان آن خستگی ناپذیر تلاش می‌کنند تا به همه مشتریان از زمانی که به وب سایت ملحق می‌شوند تا زمانی که محصولشان درب منزل تحویل داده می‌شود بالاترین خدمات را ارائه دهند. قانع باشید زیرا ما فکر می‌کنیم که موفقیت فقط در پس زمینه مشتریان راضی به دست می‌آید.

شیکستون با ارائه اجناس از برجسته ترین برندهای جهان با قیمت‌های متفاوت قصد دارد خواسته‌های همه گروه‌های اجتماعی از جمله گروه‌های سنی مختلف مشاغل سطح درآمد متوسط و سلیقه مصرف کنندگان را برآورده کند.

شیکستون به لطف نمایندگی خود در بیش از ۳۰ شهر در سراسر کشور قادر به تامین اقلام در کمترین زمان است. سفارش های بالای ۲۵۰ هزار تومان نیز مشمول خدمات بسته‌بندی و ارسال رایگان می‌باشند.

پرداخت کالای خریداری شده به صورت نقدی و یا با دستگاه پز درب منزل در تهران امکان‌پذیر است علاوه بر این می‌توان از کارت‌های عضو شتاب برای پرداخت آنلاین استفاده کرد.

وب پوش

با گردآوری مجموعه‌ای از متنوع‌ترین و برترین برندها و ارائه طیف گسترده‌ای از گزینه‌های خرید مطمئن و لذت بخش برای مشتریان خرسند است که اولین فروشگاه اختصاصی و جامع پوشاک و کفش مردانه باشد.اصول اخلاقی وب پوش شامل صداقت، اعتماد، جنس اصلی، اوج عملکرد فداکاری و رعایت استانداردهای اخلاقی و حرفه‌ای است.

این گروه به منظور تسهیل فرایند انتخاب و خرید در وب سایت خود برای مشتریان و ارائه امکانات کامل و کاربر پسند آن ها با گردآوری نیروی کار مجرب در تلاش است تا خدماتی با کیفیت و به روز ارائه دهد. وب پوش با انواع برندها و تولید کنندگان برتر همکاری می‌کند تا لباس‌های با کیفیت را با هزینه‌های مقرون به صرفه به مشتریان خود ارائه دهد.

وب پوش برای اطمینان از بالاترین سطح رضایت مشتری که سرمایه اصلی آن است تمرکز بالایی بر ارائه پشتیبانی پس از فروش و پاسخگویی به مصرف کنندگان محترم دارد.

آروسا

ما در آروسا، ابتدا فقط به صورت تخصصی فروش کفش را شروع کردیم اما به مرور قصد داریم محصولات و البسه و از جمله لوازم آرایشی و بهداشتی را موجود کنیم تا به صورت تخصصی به شما عزیزان خدمت رسانی کنیم.

هدف ما در آروسا از ابتدا رساندن محصول درجه یک و اورجینال بدون واسطه به مشتری در ایران بود و هست. شما با بهترین و پایین ترین قیمت می توانید محصولات خود را از برندهای مطرح دنیا سفارش دهید و در ایران تحویل بگیرید. بزودی این نوید را به شما می دهیم که می توانید محصول خود را در مدت زمان کوتاه تری تحویل بگیرید.

  • فروشگاه آروسا
  • مهر ۲۶, ۱۴۰۲
  • 448 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!